-
Komunikacja na platformie e-zamówienia
Cel szkolenia:
- przekazanie niezbędnej wiedzy, do tego aby w sposób prawidłowy i bez stresu przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na platformie e-zamówienia.
- omówienie obowiązków jakie musi dokonać zamawiający na platformie e-zamówienia od wszczęcia postępowania po sporządzenie ogłoszenia o wykonaniu umowy czy o wynikach postępowania.
- omówienie zasad weryfikacji podpisów elektronicznych.
Uczestnicy szkolenia otrzymają pakiet dokumentów, który będzie przydatny w ich codziennej pracy.
Adresaci:
- pracownicy jednostek zobowiązanych do stosowania przepisów ustawy PZP
- kierownicy jednostek,
- specjaliści wydziałów zamówień publicznych i inwestycji
- wszystkie osoby zainteresowane tą tematyką
Termin:
–
Koszt uczestnictwa: 299,00 zł netto + 23% VAT*/ za 1 osobę
(*udział w webinarium zwolniony z VAT w przypadku finasowania webinarium ze środków publicznych
Wieloletni ekspert z dziedziny zamówień publicznych, trener. Praktyk, pracujący od wielu lat w sektorze finansów publicznych, posiada bogate doświadczenie zarówno w pracy po stronie zamawiającego jak również po stronie wykonawców. Ukończyła studia wyższe z zakresu zamówień publicznych na UE we Wrocławiu oraz Zarządzanie Jednostkami Gospodarczymi w Obrocie Gospodarczym na Uniwersytecie Wrocławskim. Członek Polskiego Stowarzyszenia Zamówień Publicznych. Z powodzeniem obsługuje zamówienia w takich jednostkach jak: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Gminny Ośrodek Zdrowia, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Dom Pomocy Społecznej, Szkoły, Gminny Ośrodek Kultury i Sport. Autorka licznych artykułów poświęconych tematyce zamówień publicznych oraz książki Tryb Podstawowy krok po kroku.
1. Zapoznanie się z funkcjonalnością platformy e-zamówienia
- Gdzie i w jaki sposób rejestrujemy podmiot
- Gdzie zamawiający dokonuje logowania na platformie
2. Wszczęcie postępowania
- Ogłoszenie postępowania – wszczęcie postępowania na platformie wraz z uczestnikami szkolenia,
- Zarejestrowanie postępowania
- Sporządzenie formularza interaktywnego – czy warto aby zamawiający go tworzył?
- W jaki sposób zamieszczać dokumenty na Platformie e-zamówienia
- Informacja z otwarcia ofert – w jaki sposób wygenerować raport
- W jaki sposób przekazać informację o złożonych ofertach do Prezesa UZP
- W jaki sposób pobrać oferty z platformy e-zamówienia
3. Zmiany ogłoszenia o zamówieniu
- W jaki sposób dokonać zmiany ogłoszenia o zamówieniu
- Gdzie należy zamieścić takie ogłoszenie
4. Pozostałe obowiązki sprawozdawcze zamawiającego
- Gdzie na platformie dokonać ogłoszenia o wynikach postępowania – pokaz procesu krok po kroku.
- Gdzie na platformie zamieścić ogłoszenie o wykonaniu umowy- – pokaz procesu krok po kroku.
5. Badanie ofert pod kątem podpisów elektronicznych
- Jakimi podpisami może wykonawca podpisać oferty
- Weryfikacja podpisów elektronicznych – w jaki sposób dokonywać weryfikacji