-
Jak przeprowadzić postępowanie na platformie e-zamówienia
Cel szkolenia:
- zapoznanie z zasadami prowadzenia postępowania w pełni elektronicznie na platformie e-zamówienia
- zdobycie wiedzy na temat weryfikacji podpisów elektronicznych oraz prawidłowości otrzymanych dokumentów
Uczestnicy szkolenia otrzymają pakiet dokumentów, który będzie przydatny w ich codziennej pracy.
Adresaci:
- pracownicy jednostek zobowiązanych do stosowania przepisów ustawy PZP
- kierownicy jednostek,
- specjaliści wydziałów zamówień publicznych i inwestycji
- wszystkie osoby zainteresowane tą tematyką
Termin:
–
Koszt uczestnictwa: 329,00 zł netto + 23% VAT*/ za 1 osobę
(*udział w webinarium zwolniony z VAT w przypadku finasowania webinarium ze środków publicznych
Wieloletni ekspert z dziedziny zamówień publicznych, trener. Praktyk, pracujący od wielu lat w sektorze finansów publicznych, posiada bogate doświadczenie zarówno w pracy po stronie zamawiającego jak również po stronie wykonawców. Ukończyła studia wyższe z zakresu zamówień publicznych na UE we Wrocławiu oraz Zarządzanie Jednostkami Gospodarczymi w Obrocie Gospodarczym na Uniwersytecie Wrocławskim. Członek Polskiego Stowarzyszenia Zamówień Publicznych. Z powodzeniem obsługuje zamówienia w takich jednostkach jak: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Gminny Ośrodek Zdrowia, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Dom Pomocy Społecznej, Szkoły, Gminny Ośrodek Kultury i Sport. Autorka licznych artykułów poświęconych tematyce zamówień publicznych oraz książki Tryb Podstawowy krok po kroku
Platforma e- zamówienia
1. Omówienie platformy e- zamówienia krok po kroku
2. Czy zamawiający ma obowiązek korzystania jedynie z interaktywnego formularza ofertowego czy może korzystać ze swoich dotychczasowych wzorów.
3. Jakie są korzyści dla zamawiającego z możliwości korzystania z interaktywnego formularza,
4. Czy w dalszym ciągu można korzystać z platform komercyjnych
5. jak przygotować interaktywny formularz
6. Kim jest supervisor
7. Omówienie formularza interaktywnego- pola obowiązkowe oraz fakultatywne do wypełnienia.
Elektronizacja zamówień
1. Co oznaczają stwierdzenia składanie dokumentów w postaci elektronicznej w formie elektronicznej oraz pisemnie. Omówienie form w jakich mają być składane poszczególne dokumenty przez wykonawców.
2. Dokumenty z ZUS, US, KRK w jaki sposób mogą otrzymywać te dokumenty zamawiający.
3. Czym jest elektroniczne odwzorowanie dokumentów.
4. Przez jakie programy winien sprawdzać zamawiający podpis kwalifikowany, zaufany oraz osobisty.