-
Inwentaryzacja licencji z perspektywy IT - aspekty księgowe
Informacje o szkoleniu
Program szkolenia
Informacje o szkoleniu
Cel szkolenia:
- podniesienie wiedzy w zakresie praktycznych zasad przygotowania, przeprowadzenia i rozliczenia inwentaryzacji licencji w jednostkach sektora finansów publicznych.
Adresaci:
- księgowi oraz pracownicy działów IT w jednostkach samorządu terytorialnego,
- pracownicy odpowiedzialni za przeprowadzenie i rozliczenie inwentaryzacji w jednostkach sektora finansów publicznych
Termin:
–
–
Koszt uczestnictwa: 199,00 zł netto + 23% VAT*/ za 1 osobę
(*udział w webinarium zwolniony z VAT w przypadku finasowania webinarium ze środków publicznych
(*udział w webinarium zwolniony z VAT w przypadku finasowania webinarium ze środków publicznych
Program szkolenia
1. Podstawy prawne inwentaryzacji licencji
2. Inwentaryzacja licencji w praktyce
3. Inwentaryzacja licencji w orzecznictwie i kontrolach
4. Współpraca działu IT ze służbami finansowo-księgowymi