Skip to content
ZapiszOn-line.pl
  • STRONA GŁÓWNA
  • O FIRMIE
  • SZKOLENIA ON-LINE
  • OFERTA DLA PLACÓWEK ŻYWIENIA
  • KONTAKT
  • Prawo zamówień publicznych do 130.000,00 PLN

Formularz On-line
Formularz PDF
Informacje o szkoleniu
Informacje o trenerze
Program szkolenia
Informacje o szkoleniu

 

Cel szkolenia:

  • omówione regulacji prawnych związanych z zamówieniami publicznymi do kwoty 130.000,00 PLN, szacowania wartości zamówień oraz procedury udzielania zamówień
  • omówienie  regulaminu zamówień do progu 130.000,00 PLN

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma pakiet dokumentów, które będzie mógł wykorzystać w codziennej pracy, między innymi regulamin wydatkowania zamówień do 130 000 złotych netto.

 

Adresaci:

  • pracownicy jednostek sektora finansów publicznych realizujący procedury zamówień publicznych do kwoty 130.000,00 PLN oraz osoby nadzorujące takie zamówienia 
  • kierownicy jednostek, 
  • specjaliści wydziałów zamówień publicznych i inwestycji 
  • wszystkie osoby zainteresowane tą tematyką

Termin szkolenia:
–

 

Koszt uczestnictwa: 299,00 zł netto + 23% VAT*/ za 1 osobę
(*udział w webinarium zwolniony z VAT w przypadku finasowania webinarium ze środków publicznych

Informacje o trenerze

 Wieloletni ekspert z dziedziny zamówień publicznych, trener. Praktyk, pracujący od wielu lat w sektorze finansów publicznych, posiada bogate doświadczenie zarówno w pracy po stronie zamawiającego jak również po stronie wykonawców. Ukończyła studia wyższe z zakresu zamówień publicznych na UE we Wrocławiu oraz Zarządzanie Jednostkami Gospodarczymi w Obrocie Gospodarczym na Uniwersytecie Wrocławskim. Członek Polskiego Stowarzyszenia Zamówień Publicznych. Z powodzeniem obsługuje zamówienia w takich jednostkach jak: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Gminny Ośrodek Zdrowia, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Dom Pomocy Społecznej, Szkoły, Gminny Ośrodek Kultury i Sport. Autorka licznych artykułów poświęconych tematyce zamówień publicznych oraz książki Tryb Podstawowy krok po kroku

Program szkolenia
I. Prawidłowe szacowanie oraz agregacja zamówień do 130 000,00 złotych netto.
 
1. Czy zamówienia do 130 000,oo złotych muszę również szacować oraz agregować zgodnie z ustawą Pzp?
  • Czy do oszacowania przedmiotu zamówienia potrzebny jest opis przedmiotu zamówienia, a jeśli tak to czy tylko
  • Szacowanie oraz agregacja dostaw w oparciu o kryteria tożsamościowe
  • Szacowanie usług jednorodnych
  • Szacowanie robót budowlanych
  • Czy przy udzielaniu zamówień na roboty budowlane do 130 000,00 złotych zamawiający zobowiązany jest posiadać kosztorys inwestorski
  • Omówienie sposobów na obliczenie szacunkowej wartości zamówienia
  • Co winno zawierać zaproszenie do szacowania
  • Wskazanie najczęstszych błędów popełnianych podczas szacowania
  • Czy plan postępowań obejmie zamówienia poniżej 130.000 zł?
II. Procedura udzielania zamówień do 130 000,00 złotych netto
 
  • Czy regulacje ustawy Pzp odnoszą się również do zamówień o wartości do 130 000,00 złotych netto?
  • Omówienie zasad obowiązujących przy udzielaniu zamówień do 130 000,00 złotych netto.
  • Na jakiej podstawie należy udzielać zamówień do 130 000 złotych netto?
  • Czy każda jednostka powinna posiadać regulamin udzielania zamówień do 130 000,00 złotych netto?
  • Omówienie krok po kroku procedury udzielania zamówień w różnych progach wartościowych.
  • Czy wolno w opisie przedmiotu zamówienia w postępowaniach do 130 000,00 złotych wskazywać znaki towarowe, patent bądź pochodzenie towarów.
  • Co powinno zawierać zaproszenie do składania ofert – omówienie niezbędnych elementów które winno zawierać zaproszenie.
  • Faktury za zamówienia poniżej 130 000 zł: jak je opisywać?
III. Badanie ofert 
 
  • Weryfikacja wykonawców pod kątem przesłanek wykluczenia ze specustawy ukraińskiej tj. ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835).
  • Jakich dokumentów należy żądać od wykonawców w postępowaniach do 130 000,00 złotych netto.
  • Jakie dokumenty powinniśmy uzupełniać oraz w jakich sytuacjach.
  • Które dokumenty nie podlegają uzupełnieniu.
  • Czy oferty muszą być podpisane podpisane podpisem zaufanym, osobistym czy też kwalifikowanym?
  • Czy oferta może zostać złożona drogą mailową?
IV. Umowa
  • Kiedy zamawiający zobowiązany jest do zawarcia umowy w formie pisemnej.
  • Kiedy możliwe jest wydatkowanie środków na podstawie umowy zlecenia lub w oparciu o fakturę.
  • Omówienie najważniejszych zasad dotyczących udzielania zamówień do 130 000,00 złotych netto współfinansowanych ze środków unijnych.
© 2023 by ProArt Studio
  • Regulamin świadczenia usług szkoleniowych​​
  • RODO
  • Polityka prywatności
Open toolbar

Ułatwienie dostępu

  • Zwiększ czcionkę
  • Zmniejsz czcionkę
  • Skala szarości
  • Wysoki kontrast
  • Negative Contrast
  • Reset