Skip to content
ZapiszOn-line.pl
  • Strona główna
  • O firmie
  • Szkolenia on-line
    • Szkolenia online oświata
    • Szkolenia online księgowość
    • Szkolenia online kadry i płace
    • Szkolenia online zamówienia publiczne
    • Szkolenia online z archiwizacji
    • Szkolenia online dla żłobków
    • Szkolenia online dot. dostępności i e-usług
    • Szkolenia online RODO, cyberbezpieczeństwo
  • Kontakt
  • Badanie ofert w pytaniach i odpowiedziach

Formularz On-line
Formularz PDF
Informacje o szkoleniu
Informacje o trenerze
Program szkolenia
Informacje o szkoleniu

 

Cel szkolenia:

  • analiza procesu badania ofert – możliwości odrzucenia, dokonywania uzupełnień i wyjaśnień
  • omówienie zagadnień związanych z możliwością żądania dodatkowych dokumentów od oferentów (w zależności od tego kto składa ofertę) – wykonawca / podmiot trzeci / podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia / podwykonawcy
  • analiza najczęstszych  błędów oferentów i sposobów ich rozwiązania

Adresaci:

  • osoby zajmujące się zamówieniami publicznymi 
  • kierownicy jednostek, 
  • specjaliści wydziałów zamówień publicznych i inwestycji 
  • wszystkie osoby zainteresowane tą tematyką

Termin:
–

 

Koszt uczestnictwa: 365,00 zł netto + 23% VAT*/ za 1 osobę
(*udział w webinarium zwolniony z VAT w przypadku finasowania webinarium ze środków publicznych)

Informacje o trenerze

Wieloletni ekspert z dziedziny zamówień publicznych, trener. Praktyk, pracujący od wielu lat w sektorze finansów publicznych, posiada bogate doświadczenie zarówno w pracy po stronie zamawiającego jak również po stronie wykonawców. Ukończyła studia wyższe z zakresu zamówień publicznych na UE we Wrocławiu oraz Zarządzanie Jednostkami Gospodarczymi w Obrocie Gospodarczym na Uniwersytecie Wrocławskim. Członek Polskiego Stowarzyszenia Zamówień Publicznych. Z powodzeniem obsługuje zamówienia w takich jednostkach jak: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Gminny Ośrodek Zdrowia, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Dom Pomocy Społecznej, Szkoły, Gminny Ośrodek Kultury i Sport. Autorka licznych artykułów poświęconych tematyce zamówień publicznych oraz książkiTryb Podstawowy krok po kroku.

Program szkolenia

Uczestnicy postępowania
1. Kim jest zwykły wykonawca.
2. Kim jest Podmiot trzeci.
3. Kim są podmioty wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ( spółka cywilna, konsorcjum)
4. Kim jest zwykły podwykonawca

Zapisy SWZ mające wpływ na badanie ofert
1. Czy zamawiający musi żądać podmiotowych środków dowodowych.
2. Zapisy SWZ dotyczące składania dokumentów przez Podmiot trzeci.
3. Zapisy SWZ dotyczące składania dokumentów przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia.
4. Zapisy SWZ dotyczące składania dokumentów przez podwykonawców.
5. Omówienie powyższych zapisów również w kontekście elektronizacji zamówień publicznych.

Jakie niezbędne dokumenty powinni składać poszczególne podmioty biorące udział w postępowaniu oraz w jakiej formie.
1. Omówienie wykazu dokumentów składanych przez Podmiot trzeci oraz formy w jakiej mają być złożone.
2. Kto może podpisać zobowiązanie podmiotu trzeciego a kto oświadczenie z art.125 ustawy Pzp.
3. Czy podmiot trzeci zawsze musi być podwykonawcą.
4. W jakich sytuacjach wykonawca może skorzystać z zasobów podmiotu trzeciego wykazują spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
5. Jakie dokumenty zobowiązane jest złożyć konsorcjum lub spółka cywilna.
6. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez konsorcjum – czy należy łączyć doświadczenie podmiotów.
7. Jakie dokumenty składa zwykły podwykonawca.
8. Różnica pomiędzy zwykłym podwykonawcą a podmiotem trzecim będącym podwykonawcom.
9. Omówienie umowy o podwykonawco- obligatoryjne zapisy, które winien wymagać zamawiający.

Badanie ofert
1. Badanie formularzy cenowych złożonych przez wykonawców- które błędy są oczywistą omyłką a które decydują o odrzuceniu oferty.
2. Czy nieprawidłowy vat wskazany przez wykonawcę spowoduje odrzucenie oferty.
3. Czym jest oczywista omyłka rachunkowa a omyłka pisarska?
4. Wykonawcy zaoferowali różne stawki VAT – czy korygować oferty?
5. Które dokumenty wymagają uzupełnienia a które podlegają odrzuceniu.
6. Badanie rażąco niskiej ceny.
7. Ile razy wolno uzupełnić dokumenty oraz wyjaśniać ofertę.
8. Badanie ofert pod względem prawidłowości podpisów elektronicznych.
9. W jaki sposób zbadać czy osoba jest umocowana do podpisania dokumentów.
10. W jakiej formie musi zostać złożone prawidłowo pełnomocnictwo.

© 2025 by ProArt Studio
  • Regulamin świadczenia usług szkoleniowych​​
  • RODO
  • Polityka prywatności

Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.

Możesz dowiedzieć się więcej o tym, jakich ciasteczek używamy, lub wyłączyć je w .

Open toolbar

Ułatwienie dostępu

  • Zwiększ czcionkę
  • Zmniejsz czcionkę
  • Skala szarości
  • Wysoki kontrast
  • Negative Contrast
  • Reset
zapiszon-line.pl
Powered by  Zgodności ciasteczek z RODO
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.

Ciasteczka stron trzecich

Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.

Najpierw włącz ściśle niezbędne ciasteczka, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje!

  • Google MapsGoogle Maps