-
Przeprowadzenie postępowania w trybie podstawowym wariant I oraz wariant II
Cel szkolenia:
- przekazanie wiedzy w jaki sposób przeprowadzić postępowanie w trybie podstawowym w wariancie I bez negocjacji jak również z fakultatywnymi negocjacjami w wariancie II.
- omówienie krok po kroku procedury trybu podstawowego wariant I oraz wariant II.
Część szkolenia zostanie prowadzona w formie praktycznej – poprzez udostępnienie ekranu uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę w jaki sposób otworzyć drugi etap składania ofert
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma niezbędny pakiet dokumentów do wykorzystania w codziennej pracy
Adresaci:
- pracownicy jednostek zobowiązanych do stosowania przepisów ustawy PZP
- kierownicy jednostek,
- specjaliści wydziałów zamówień publicznych i inwestycji
- wszystkie osoby zainteresowane tą tematyką
Termin:
29.09.2023, godz.9:00-14:00 – zapraszamy do zapisów
Koszt uczestnictwa: 299,00 zł netto + 23% VAT*/ za 1 osobę
(*udział w webinarium zwolniony z VAT w przypadku finasowania webinarium ze środków publicznych)
Wieloletni ekspert z dziedziny zamówień publicznych, trener. Praktyk, pracujący od wielu lat w sektorze finansów publicznych, posiada bogate doświadczenie zarówno w pracy po stronie zamawiającego jak również po stronie wykonawców. Ukończyła studia wyższe z zakresu zamówień publicznych na UE we Wrocławiu oraz Zarządzanie Jednostkami Gospodarczymi w Obrocie Gospodarczym na Uniwersytecie Wrocławskim. Członek Polskiego Stowarzyszenia Zamówień Publicznych. Z powodzeniem obsługuje zamówienia w takich jednostkach jak: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Gminny Ośrodek Zdrowia, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Dom Pomocy Społecznej, Szkoły, Gminny Ośrodek Kultury i Sport. Autorka licznych artykułów poświęconych tematyce zamówień publicznych oraz książki Tryb Podstawowy krok po kroku
1. Specyfikacja warunków Zamówienia – niezbędny dokument zamówienia
- Zawartość Specyfikacji Warunków Zamówienia- co powinna zawierać:
- strona internetowa prowadzonego postępowania
- opis przedmiotu zamówienia
- kryteria równoważności
- termin wykonania zamówienia
- kryteria oceny ofert- czy można zastosować jedynie kryterium cena?
- warunki udziału w postępowaniu
- obligatoryjne podstawy wykluczenia
- podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe
- omówienie trzech modeli przeprowadzenia postępowania w szczególności omówienie modelu prostego.
2. Wszczęcie Postępowania
- Wszczęcie postępowania na platformie e-zamówienia
- Zapytania wykonawców – obowiązki zamawiającego związane z udzieleniem odpowiedzi.
- Zmiana SWZ – czy zamawiający może ją dokonać a jeśli tak to kiedy i w jakim zakresie?
- Omówienie czynności zamawiającego przed oraz po otwarciu ofert
3. Badanie ofert
- Badanie ofert – co należy sprawdzić w pierwszej kolejności-tworzenie rankingu ofert.
- Omyłki rachunkowe, pisarskie, inne omyłki- jaka jest różnica w ocenianiu poszczególnych omyłek.
- Co jest treścią oferty tj: jakie dokumenty składają się na ofertę
- Badanie podpisów elektronicznych
- Czy potrzebne są raporty z weryfikacji podpisów
- W jaki sposób badamy podpisy zaufane, kwalifikowane czy osobiste
- Programy do weryfikacji podpisów elektronicznych
- Wybór oferty najkorzystniej lub możliwość przeprowadzenia negocjacji
3. Omówienie trybu podstawowego – wariant II
- Poinformowanie wykonawców o zakwalifikowaniu do negocjacji,
- Zaproszenie do negocjacji -co powinno zawierać
- Na czym polegają negocjacje oraz jaka powinna być forma ich przeprowadzenia,
- Zaproszenie do złożenia oferty dodatkowej – co powinno zawierać
- Pokazanie poprzez udostępnienie ekranu sposobu otwarcia kolejnego etapu jakim jest złożenie oferty dodatkowej na platformie e-zamówienia.