-
Zmiany w zamówieniach publicznych w 2025 roku. Omówienie najczęstszych problemów Zamawiających.
Cel szkolenia:
- omówienie jak najlepiej przygotować się do nadchodzących zmian w przepisach dotyczących Zamówień Publicznych
- analiza kluczowych zagadnień, które będą miały wpływ na zamówienia publiczne w 2025r.
- omówieni problemów, które napotykają zamawiający oraz wskazanie metod ich rozwiązania.
Adresaci:
- osoby zajmujące się zamówieniami publicznymi
- kierownicy jednostek,
- specjaliści wydziałów zamówień publicznych i inwestycji
- wszystkie osoby zainteresowane tą tematyką
Termin:
28.02.2025, godz.9:00-14:00 – zapraszamy do zapisów
Koszt uczestnictwa: 399,00 zł netto + 23% VAT*/ za 1 osobę
(*udział w webinarium zwolniony z VAT w przypadku finasowania webinarium ze środków publicznych)
Wieloletni ekspert z dziedziny zamówień publicznych, trener. Praktyk, pracujący od wielu lat w sektorze finansów publicznych, posiada bogate doświadczenie zarówno w pracy po stronie zamawiającego jak również po stronie wykonawców. Ukończyła studia wyższe z zakresu zamówień publicznych na UE we Wrocławiu oraz Zarządzanie Jednostkami Gospodarczymi w Obrocie Gospodarczym na Uniwersytecie Wrocławskim. Członek Polskiego Stowarzyszenia Zamówień Publicznych. Z powodzeniem obsługuje zamówienia w takich jednostkach jak: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Gminny Ośrodek Zdrowia, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Dom Pomocy Społecznej, Szkoły, Gminny Ośrodek Kultury i Sport. Autorka licznych artykułów poświęconych tematyce zamówień publicznych oraz książkiTryb Podstawowy krok po kroku.
I. Zasady udzielania zamówień
1. Omówienie zasad obowiązujących w zamówieniach publicznych – jak je stosować udzielając zamówień.
II. Zmiany w zamówieniach publicznych
1. 1 lipca 2025r. – wejście ustawy wprowadzającej system certyfikacji wykonawców w zamówieniach publicznych – na czym będzie polegać certyfikacja wykonawców.
2. Elektromobilność w zamówieniach publicznych
3. Jak się przygotować na zdalne rozprawy przed KIO
III. Zagadnienia problematyczne
1. Omówienie możliwości unieważnienia postępowania ze względu na brak środków zabezpieczonych w budżecie.
2. Czy do polisy OC należy żądać dołączenia dowodu opłacenia składek – a jeśli tak to w jakich sytuacjach?
3. Czy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą sumować wartości swoich polis.
4. Omówienie wszystkich terminów ustawowych
5. Jakie warunki udziału w postępowaniu są dyskryminacyjne oraz jakie kryteria oceny ofert są dyskryminacyjne.
6. Poprawianie omyłek w ofercie – co wolno zamawiającemu
7. Jaka jest prawidłowa forma pełnomocnictwa
8. Analiza najważniejszych orzeczeń KIO, które usprawnią pracę każdego zamawiającego.