Skip to content
ZapiszOn-line.pl
  • Strona główna
  • O firmie
  • Szkolenia on-line
    • Szkolenia online oświata
    • Szkolenia online księgowość
    • Szkolenia online kadry i płace
    • Szkolenia online zamówienia publiczne
    • Szkolenia online z archiwizacji
    • Szkolenia online dla żłobków
    • Szkolenia online dot. dostępności i e-usług
    • Szkolenia online RODO, cyberbezpieczeństwo
  • Kontakt
  • Platforma EPUAP2 i jej miejsce w obiegu dokumentów

Formularz On-line
Formularz PDF
Informacje o szkoleniu
Program szkolenia
Informacje o szkoleniu

 

Cel szkolenia:

  • przedstawienie podstawowych funkcjonalności w zakresie obsługi Platformy EPUAP2,
  • podniesienie kompetencji osób obsługujących system EPUAP2,
  • wskazanie sposobów rozwiązywania problemów z jakimi można się spotkać w trakcie obsługi Platformy EPUAP2

Adresaci:

  • pracownicy instytucji obsługujących interesantów 
  • osoby obsługujące Platformę EPUAP2 lub przygotowujący się do jej przejęcia 

Termin:
–

 

Koszt uczestnictwa: 329,00 zł netto + 23% VAT*/ za 1 osobę
(*udział w webinarium zwolniony z VAT w przypadku finasowania webinarium ze środków publicznych

Program szkolenia

1. Obowiązki podmiotów realizujących zadania publiczne- podstawa prawna

  • Doręczanie dokumentów elektronicznych – w jakich sytuacjach ma zastosowanie poczta elektroniczna, a w jakich elektroniczna skrzynka podawcza
  • Zakres niezbędnych informacji do opublikowania na stronach podmiotowych Biuletynów Informacji Publicznej
  • Kiedy stosujemy podpis kwalifikowany
  • Sporządzanie pism w formie dokumentów elektronicznych
  • Sporządzanie kopii pism otrzymanych w postaci elektronicznej
  • Wymiana dokumentów pomiędzy podmiotami realizującymi zadania publiczne

2. ePUAP2 – platforma w praktyce

  • Widok ekranu spraw i opis sprawy
  • Podział na dwie strefy i funkcjonalności z nim związane
  • Opis zdarzenia i spraw z nim związanych
  • ePUAP2 – bezpłatna skrzynka podawcza
  • Odbieranie dokumentów
  • Tworzenie, wypełnianie i podpisywanie nowego dokumentu
  • Profil Zaufany (Uzyskanie, podpisywanie, zarządzanie, unieważnianie)
  • Załączanie dokumentów ze dysku i lokalnego składu
  • Wysyłanie dokumentów
  • Przenoszenie dokumentów między skrytkami
  • Przekazywanie dokumentów wg właściwości
  • Sporządzanie kopii roboczej
  • Przeglądanie raportów
  • Sposoby identyfikacji użytkowników systemów teleinformatycznych (podpis elektroniczny, podpis zaufany)
  • Wysyłanie dokumentów do osób prywatnych oraz firm, kancelarii komorniczych i innych jednostek nie posiadających konta instytucji

3. ESP – Operacje

  • Operacje na składzie
    • Ustawienia i zarządzanie składem
    • Tworzenie nowego składu
    • Usuwanie i eksport składu
    • Przypinanie, usuwanie skrytki w składzie
    • Ustawianie powiadomień z poziomu składu
    • Ustalanie preferowanych składów
4.  ePUAP2 – Panel „Zarządzanie”
  • Wysyłanie zaproszeń do organizacji
    • Konto „Gość”, a „Administrator”- różnice
    • Nadawanie uprawnień Gościa i Administratora w systemie
    • Zaproszenie do organizacji osoby posiadającej konto na EPUAP2 i nie posiadającej konta
  • Zmiana uprawnień z poziomu zakładki „Uprawnienia” (Nadawanie i odbieranie uprawnień Gościa i Administratora)
5. Panel „Administrowanie” (moduł realizowany jest tylko w formie nagrania)
  • Konfiguracja skrytek (ESP, Domyślna oraz pozostałe)
    • Konfiguracja zakładek: „Ogólne”, „Tryb pracy”, „Powiadomienia”, „Ustawienia szczegółowe”, „Ustawienia transmisji”, „Schematy i reguły”
© 2025 by ProArt Studio
  • Regulamin świadczenia usług szkoleniowych​​
  • RODO
  • Polityka prywatności

Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.

Możesz dowiedzieć się więcej o tym, jakich ciasteczek używamy, lub wyłączyć je w .

Open toolbar

Ułatwienie dostępu

  • Zwiększ czcionkę
  • Zmniejsz czcionkę
  • Skala szarości
  • Wysoki kontrast
  • Negative Contrast
  • Reset
zapiszon-line.pl
Powered by  Zgodności ciasteczek z RODO
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.

Ciasteczka stron trzecich

Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.

Najpierw włącz ściśle niezbędne ciasteczka, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje!

  • Google MapsGoogle Maps