-
Likwidacja środków trwałych w państwowych i samorządowych jednostkach budżetowych
Informacje o szkoleniu
Program szkolenia
Informacje o szkoleniu
Cel szkolenia:
- podniesienie wiedzy w zakresie praktycznych zasad przeprowadzenie likwidacji środków trwałych
Adresaci:
- księgowi oraz pracownicy działów finansowych w jednostkach samorządu terytorialnego,
- pracownicy odpowiedzialni za przeprowadzenie likwidacji w jednostkach sektora finansów publicznych
Termin szkolenia:
21.02.2024r., godz.10:00-12:00 – zapraszamy do zapisów
Koszt uczestnictwa: 259,00 zł netto + 23% VAT*/ za 1 osobę
(*udział w webinarium zwolniony z VAT w przypadku finasowania webinarium ze środków publicznych)
Program szkolenia
1. Likwidacja środków trwałych w przepisach
2. Likwidacja środków trwałych w kontrolach
3. Likwidacja środków trwałych na przykładach
4. Likwidacja środków trwałych – pytania uczestników