-
Podpis elektroniczny w pracy urzędu
Informacje o szkoleniu
Program szkolenia
Informacje o szkoleniu
Cel szkolenia
- zapoznanie się z rodzajami podpisu elektronicznego i prawidłowością ich składania na dokumencie
- nabycie umiejętności prawidłowej weryfikacji podpisów złożonych na dokumencie
- zdobycie wiedzy jak postępować gdy pojawia się informacja o podpisie nieprawidłowym, nieważnym oraz o braku możliwości weryfikacji
Adresaci:
- pracownicy sekretariatów, kancelarii, referencji,
- osoby decyzyjne,
- pracownicy posługujący się podpisem elektronicznym lub pracujące w systemach EZD, SOD, EPUAP2,
- informatycy
Termin szkolenia:
–
Koszt uczestnictwa: 329,00 zł netto + 23% VAT*/ za 1 osobę
(*udział w webinarium zwolniony z VAT w przypadku finasowania webinarium ze środków publicznych)
Program szkolenia
1. Podpisywanie dokumentów i weryfikacja poprawności podpisów
- Podpisywanie dokumentów podpisem kwalifikowanym 2.
- Podpisywanie dokumentów podpisem kwalifikowanym w plikach formatu PDF
- Zastosowanie kwalifikowanej pieczęci elektronicznej
- Warianty podpisu
- Podpis wewnętrzny i zewnętrzny – zastosowanie, teoria i praktyka
- Podpisywanie wielu dokumentów
- Weryfikacja podpisu – sposoby
- Negatywna weryfikacja podpisu- sposób postepowania, skutki
- Brak możliwości weryfikacji podpisu- sposób postępowania, skutki
- Podpisywanie dokumentów na platformie
- Weryfikacja dokumentów
- Podpisywanie Podpisem Zaufanym
- Weryfikacja Podpisu Zaufanego
- Przedłużanie ważności i unieważnianie Podpisu Zaufanego
- Pełnienie roli punktu potwierdzającego Podpisy Zaufane
2. Przykłady zastosowania podpisu w praktyce